Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szárnyasi Blanka blogja

Mondd meg!

2015. december 10. 18:56 - Szárnyasi Blanka

Úgy egy éve randiztam egy fiúval, elsőre úgy tűnt, minden klappol. Hamar keresett is utána, elhívott még egy randira, de már akkor rossz érzésem volt, nem tudtam megmondani, hogy miért. Majd a megbeszélt randi előtt késő este(!) lemondta azzal, hogy bocsi, holnap strandra megy a családjával. Mondtam, hogy jó, és kitöröltem a francba, hogy jelezzem, megértettem. De nem igazán hagyott nyugodni, hogy ilyesmivel szúrták ki a szememet, szeretek elégtételt venni, ha hülyére vesznek, úgyhogy pár nap múlva a következőt írtam neki: “Szia. Az az érzésem, itt valami nem stimmelt. Kérlek, válaszold meg, mi volt az.”

Erre persze már megmondta, hogy tulajdonképpen közben összejött mással, csak nem merte megmondani. Azzal védekezett, hogy de hát ő nem hazudott, tényleg strandolni ment aznap családostul. Megmondtam, hogy azt értem, de attól még ne nézzen hülyének, tudtam, hogy nem az volt az igazi ok a randi lemondására. És hogy ha azt mondta volna, hogy összejött valakivel, azt sokkal inkább meg tudtam volna érteni, mint egy ilyen röhejesen gyenge kifogást, elvégre az emberek néha összejönnek egymással, történnek balesetek. Majd megkértem, hogy a jövőben ne nézze hülyének a nőket, mert nem vagyunk azok. “De nem baj, nem tudhattad, elvégre 22 éves vagy, tojáshéj a seggeden.” Mondtam neki kegyelemdöfésként.

Sose értettem, mire jó az őszintétlenség. Hogy nem merte megmondani, mert félt, hogy rosszul esik majd? Mert az ugye mennyivel jobban esik az embernek, ha nem tisztelik meg hiteles indoklással. Nekem fizikai fájdalmat okoz, ha hazudnom kell, és ez mindig elmúlik, ha sikerül értelmesen, egyenesen megfogalmaznom, mi a probléma, és mindig megbecsülést kaptam ezért másoktól. Vannak dolgok, amik fájnak ugyan, de sokkal egyszerűbb megérteni őket, mint azt, hogy valaki mért beszél mellé. Egy második randi lemondása kismiska ahhoz képest, milyen fájdalmat tud okozni egy ilyen szimpla hülyének nézés. A másik fél ne azért szenvedjen, mert te nem vagy elég bátor kimondani az igazat. Van egy főnököm, aki nagyon régen szeretett volna megkapni egy munkát és egy kollégája, akit egyben barátjának tartott, hitegette vele, hogy neki fogja adni. Egy hónappal később egy közösségi oldalon, egy bejegyzésből tudta meg, hogy a munkát más kapta meg, nála magasabb presztízsű szakember. Meg se mondta neki a barátja, hogy figyelj, ezt a munkát inkább vele szeretném megcsináltatni, mert jobban mutatna a neve a stáblistában. Ez egy olyan egyszerű, fájdalmas, de tökéletesen érthető indok lett volna, amit legalább fel lehet dolgozni. De ha nem adsz semmit a másiknak, amit feldolgozhat, még sokáig fogja rágni magát a miértek miatt, és ez sokkal nagyobb szemétség. A főnököm még egy ilyen mondatot se kapott, semmit. Egy barátságnak kampec. Pedig, ha őszintén megbeszélték volna, talán még meg is lehet menteni azt a barátságot, de ő gyáva volt hozzá. Másnak adtad a munkát, mert menőbbekkel akartál dolgozni annál, aki évek óta kitartott melletted? Ez kell ahhoz, hogy feljebb juss? Rendben van. Akkor egy geci vagy. De akkor legyél gerinces geci, és legalább vállald, hogy geci vagy, mert az még mindig egy fokkal jobb. A gerinctelen gecinél viszont nem nagyon van lejjebb.3c49399f46342f2edf26630570f14d2d.jpg

Vegye ezt magára az a srác, aki fél évig elsumákolta a belé hulla szerelmes lány elől a tényt, hogy nem, nem fogja meglátogatni a szomszéd megyében. Vegye magára a volt szerelmem, aki még szemtől-szemben, vallatólámpával sem tudta kimondani, hogy cica, csak szexre kellenél, kénytelen voltam a sorok közül kibogarászni én magam. Vegye magára az a pasi, aki egy hónapig szórakozott a barátnőmmel, majd eltűnt azzal, hogy majd beszélnek még, talán még lehet szó kettejük dolgáról. Gyáva volt 100%-os nemet mondani. Mit tehetett volna a lány? Hulla szerelmes volt, hát bízott abban a nyomorult 0,001%-ban, hogy ebből lesz valami. És végül véletlenül tudta meg, hogy a pasi visszament az exéhez. Öt hónapot szenvedett emiatt, volt, hogy csak altatóval tudott aludni. Mennyivel humánusabb lett volna azt a 0,001%-ot iziben elvenni tőle. A remény nagy mocsok tud lenni.

Ne hagyj lukakat, kiskapukat, 0,001%-okat, mert az is az inkorrektség egy formája, az átbaszás egy eszköze. Ha csak 99%-ban vagy korrekt, könnyen ugyanakkora geci lehetsz, mint aki 50, 30, 10 vagy 0%-ban, ez a helyzet, tessék elfogadni! Tessék őszintének lenni! És tessék megmondani!

Ha tetszett a poszt, oszd, vagy lájkolj Facebookon!

Kép forrása.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarnyasiblanka.blog.hu/api/trackback/id/tr708024126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása