Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szárnyasi Blanka blogja

A felvilágosításról és a prüdériáról

2015. november 20. 18:46 - Szárnyasi Blanka

Tudni kell rólam, hogy van egy kisöcsém, aki kezd mostanában nagyon a szívem csücske lenni, mióta serdül. Egyre jobb fej, és egyre inkább “használható” kommunikációra. Tulajdonképpen az első testvérem, aki kezd tényleg testvérként funkcionálni, úgyhogy szívemen viselem a sorsának alakulását. Most lesz pár napon belül 14 éves. Az utóbbi egy évben sokszor szóba került nála a szex téma, persze csak hülyéskedés szintjén, megkapta az első alapinfókat a dologról a suliban meg anyutól, és ezeken lovagol. Egy ideig ráhagytam a dolgot, de mostanában megsűrűsödött a tinis öncélú hülyéskedés a szexszel kapcsolatban, ami igencsak bosszantó tud lenni, hosszabb távon elmérgesedve pedig meglehetősen kulturálatlan benyomást kelt, ahogy tapasztaltam anno gimiben néhány fiú évfolyamtársamnál is. Úgyhogy egyik nap, mikor az óvszerrel poénkodott, gondoltam egyet, megkérdeztem, hogy Öcsike, egyáltalán tudod te, mi az? Meg hogy kell használni? Na ugye, hogy nem. Na, akkor gondoltam, tanuljon valamit a gyerek. Volt egy eléggé lestrapált csomagolású óvszerem a táskámban, amit nem szívesen használtam volna fel, a gyümölcsöskosárban meg banán. Csakhogy lássa a gyerek, mivel viccelődik. Megmutattam neki a metódust, de még előtte, ahogy vettem ki a csomagolásból a gumit, elgondolkodtam azon, hogy magyarázom meg, hogy ez a cucc tiszta trutyi… Hát Öcsike, ez, ami rajtavan, ez síkosító. elgondolkodtam. Mire is való az? Ja igen, általában arra, hogy könnyítse a behatolást, csökkentse a fájdalomokozás és a sérülés kockázatát.

Szóval a kicsomagoláskor megálltam egy pillanatra, és ezen a ponton megkérdeztem tőle, hogy Öcsike, mondd már el nekem, hogy a suliban a felvilágosításon mit mondtak el neked erről a dologról. Hát hogy húzzunk óvszert, mert különben nemi betegek leszünk. És mást? Magáról az aktusról? Hát azt mondták, hogy a fütyit betesszük a punciba, és a természet úgy alkotta meg a dolgot, hogy jó érzés legyen, különben nem csinálnánk. És ennyi? Azt nem mondták, mitől jó ez? Nem.ovszer.jpg

Megkérdeztem, anyu mit mondott. Anyu nem sokkal egészítette ki a sztorit: elmondta neki, mitől áll fel a fütyi.

Remek. Igazán remek. Így kell megtudnom, hogy a gyerek számára a két legfontosabb forrás lényegében csak annyit mondott el neki a szexről, hogy beteszed a fütyidet a punciba, és akkor jó lesz. Minden egyebet meg rakjon össze internetről meg a hozzá hasonlóan okos és érett kortársaitól. Micsoda felelősségteljes hozzáállás a felnőttek részéről.

És kezemben az óvszerrel, megjelentek a fejemben emlékképek. Csúnya emlékképek. Egy szép fiú, aki az ágyon ülve értetlenül nézi, hogy miért kapkodom össze sírva a bugyim a földről, öltözöm fel, és rohanok el hanyatt-homlok a lakásáról. “Nem mondták még neked, hogy durva vagy? - De, nekem szokták mondani, hogy fáj.” Vállvonás. Egy közel harminc(!) éves férfi, aki képtelen felfogni, hogy fájdalmat okoz nekem, hiába magyarázom. Mindig ugyanúgy csinálja. Mint egy reszelő. Egy gyönyörű testű félnéger fiú, aki azzal védekezik, hogy “but I always thought that women having orgasm from the penis in the vagina.” Én meg kerestem az állam a földön. Ezekkel senki nem beszélt időben? Tizenévesen azt hitték, eleget tudnak, és belevágtak? Nem kérdeztek? Nem tudták, hogy kérdezniük kell? Nem volt kitől? Rossz embertől kérdeztek? Ciki volt kérdezni? Nem mondták nekik, hogy az a menő, ha a nő sikítva élvez alattad? A nő meg persze nem szól, maximum továbbáll. Ha meg nagy ritkán mégis szól, hülyének nézik. Ennek meg mi baja? Más ezt szereti.

Zavarba jöttem. Beszéljek-e erről. De ha én nem teszem meg, akkor rajtam kívül ki? A kurva életbe is, a nővére vagyok, az egyetlen ember ebben a családban, akivel lehet a szexről beszélgetni, és ezt ő még nem tudja.

Hát mesélni kezdtem. Öcsike, nem úgy van az, hogy beteszed a fütyidet, és akkor jó. Nagyon sokszor nem jó. Az első szex általában nem jó senkivel. Vannak fiúk, akikkel egyáltalán nem. A puszta aktus önmagában nem tud jó lenni, nektek kell tenni azért, hogy jó legyen. Mert a lányoknak nagyon könnyű  ám fájdalmat okozni. Ezért mindig finoman kell velük bánni. A lányok azt szeretik, ha simogatják, puszilgatják őket. Mindenhol. Attól lesz jó nekik. Fiúként nagy rajtad a felelősség, rajtad múlik, hogy a lánynak jó-e. Mindig nagyon gyengéden kell velük bánni, tudod,  valahogy úgy, mintha bármelyik pillanatban összetörhetnének. És teljesen mindegy, hogy szerelmes vagy-e abba, akivel lefekszel, mindenképp jól kell bánnod vele, nincsenek érzelmi alapú kivételek. A szex örömszerzésre van és punktum. Persze van olyan lány, aki a gyengédséget nem szereti, de olyan kevés van, ezért először mindig finoman közelíts. Mindig a lánynak kell megmondania, mi a jó neki, és eszerint bánnod vele. Ha nem mondja meg, akkor neked kell kérdezned. És még, még kérdezned.  És ha nem tud válaszolni, akkor mindent be kell vetned, hogy rájöjj, és kitaláld, hogy lehet jó. És tőlem is kérdezhetsz bármikor. Azt is akarom, hogy tőlem kérdezz.

Nem szólt sokat. Végighallgatott. Majd felhúztuk az óvszert a banánra. Igen, valószínűleg egy ideig semmit nem kezd még az infókkal, amiket tőlem kapott. De most talán elapadt a fejében a hülyeségáradat, amivel elkezdte feltölteni magában a hiányos felvilágosítás lyukait. És biztos az is, hogy egy életre megjegyzi a beszélgetést, és nem felejti majd el, hogy van valakije, akivel tud erről beszélni. És hozzám jön majd, ha kérdése van.

Ha tetszett a poszt, lájkold, osszad, lájkolj be Facebookon!

Köszönöm, hogy elolvastad. :)

Kép forrása.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarnyasiblanka.blog.hu/api/trackback/id/tr458024106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása