Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szárnyasi Blanka blogja

Ars poetica

2015. október 26. 18:19 - Szárnyasi Blanka

 Többek között azért indítottam ezt a blogot, mert kezdenek beérni nálam bizonyos témák, főlek érzelmi téren, amikről szükségét látom, hogy írjak. Nem tudom, kiket fog ez érdekelni, vagy fog-e érdekelni egyáltalán bárkit. Arra tippelek, hogy talán sok utálkozó kommentet kapok majd arra hivatkozva, hogy ki vagyok én, hogy így megmondom a tutit, talán azt hiszem, mindent jobban tudok? És valóban, úgy is fog tűnni sokszor, hogy azt hiszem, jobban tudom, mert hajlamos vagyok erős, szélsőséges kijelentésekre. Ezért elöljáróban szeretném megfogalmazni, hogy mindent, amit itt írok, nem tartom szentírásnak, még ha az írás pillanatában annak ÉRZEM is, TUDOM, hogy nem feltétlenül az. Szóval azok a gondolatok, amik erre a blogra kikerülnek, inkább érdekességként kezelendők, egy valaki gondolatai a sok közül, amiket szívesen vitára bocsátok. Lesznek itt emberi viszonyok, szépség, szerelem, szex, vágyak, esetleg kis irodalom, talán néha egy-egy vers, még nem tudom a pontos irányt. Én csak feltálalom a magam módján elkészítve. Megsózhatod, hígíthatod, ízesítheted, széttúrhatod, összekutyulhatod, csámcsoghatsz is rajta, akkurátusan meg is rághatod, de ha malac vagy, játszhatsz is vele. Fogyaszd ízlés szerint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szarnyasiblanka.blog.hu/api/trackback/id/tr698021915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása